lördag 3 oktober 2009

Tankar en höstig kväll...





I huvvet på PiLi.. en lördaxkväll, i ett regnigt och blåsigt Flodafors..

Tänker tillbaka på allt som hänt detta år och inser... att det nog är ett av de bästa åren på länge!
Har nog aldrig träffat så många "gamla" och nya bekanta någonsin..
Är som cirkeln går runt, runt.. gammalt blandat med nytt, i en enda salig röra...:)

Och mitt i alltihop.. känner jag ett lugn som jag inte känt på länge..
Kan leva i nuet.. stilla.. och känna tacksamhet för allt jag har fått uppleva hittills i mitt liv och till det som finns runt omkring mig... även om det inte syns eller att jag inte träffar de människor som betyder allra mest, så ofta som jag önskar..




"Under samma himmel... men inte under samma tak"...:)


4 kommentarer:

Jenny sa...

Tack för titten inne hos mej!
Du är så välkommen så...(:
Alltid roligt med lite nya människor.

Har hunnit läsa lite i din blogg också, och eftersom det är så himla roligt att läsa om våra gemensamma vänner, DJUREN, så lägger jag självklart Dej till min lilla "lista" också!
På återskrivande!
Kram, Flisan

Havfruen sa...

Å så herlig å lese Pili...bare stoppe opp og kjenne at "ja" jeg har det bra:) Det har jeg også tenkt mye på i det siste. Viktig å gjøre det også, ta vare på de gode minnene:) De andre skal vi nemlig kaste!!!

Har hatt besøk av Tobias og co her i dag. Har nikosa meg:)
Ha en flott søndag og god klem fra meg:)

Kristin sa...

Lilla rabarbern ;)

Kristin sa...

Nu har du bilder att uppdatera med här så det tycker jag du gör :)