måndag 13 april 2009

Oss fyllerister emellan..:)



Idag fyller jag lite mer tant...:)

Men det är helt ok... för jag gillar att bli lite mera tant..! Man kan äta vad man vill, och får sova var och när man vill, prata med vem man vill, vara ute eller inne hur länge man vill, näääästan göra vad man vill, säga NEJ.. om man vill.. fast det är nog det svårast av allt tror jag..:)

Hur som helst.. Jag har gjort som JAG vill.. Dagen till ära!

Jag har köpt mig en alldeles EGEN födelsedagspresent, som jag har "invigt" idag tillsammans med älskade apsarna..
Hipp hipp hurra, va ja e gla..!!!


...Present-öppning..:)



Fortsättning följer... med detta "projekt"..:)

Foto: A Petson.. på hennes New Dawn-ros..

Tjingeling.. med kram på er !

7 kommentarer:

Koola Viola sa...

Grattis på dej :o)

Nille sa...

http://pace4ace.blogspot.com/

Anette sa...

Hallå där! Verkligen ingen dålig present du gett dig själv! Det är du värd. Ser jättemysigt ut...kommer med pannan i högsta hugg framöver för att kolla in din lilla stuga.
Kram på sig !

Havfruen sa...

Åh...grattis med dagen Pili:) Du har bursdag på samme dag som sønnen min:) Han ble 21 år den 13.april!! Altså er du Vær..som meg og Petter:) Vi er snille mennesker vettu:) Og sta og egen..hehe..

Har du kjøpt deg en liten stuga? Så herlig...vi må få se mere..
Kos deg..alder er et TALL! Intet annet:)
Klem fra Major&Mossan

Havfruen sa...

Jeg fyllte år 23.mars...og Gubben 27. mars...huset er fyllt med værer!! På godt og vondt. 2 værer i et forhold skal visst ikke være bra men...vi har 10 års bryllupsdag 30.april så det er håp:) om at 2 værer finner ut av det:)
Kräm..

Anonym sa...

GRATTIS syster!!!!!!!!!! Jag är helt oorienterad, som Du märker... kram Ylle

Familjen Andersson sa...

GRATTIS till tanten :)