torsdag 16 juli 2009

Till Mossan & Major..!


Hej.. Jag heter Ville!
Vilde Ville, säger husse.. för att jag är en busig och glad boxer-hane på 4 år..:)
































Hej Mossan och Major !

Här kommer en särskild hälsning till er båda..:)






Mossan.. för att du är en mysig o vacker qvinna, som alltid skriver så goa kommentarer i min blogg..


Major.. för att du är en mys-busig, klok och vacker boxer..!




Hoppas ni har en härlig sommar med era nära och kära och tack för att jag får njuta av Mossan's underbara bilder i sin blogg!


































Massa klemmer från PiLi & Apsarna.. numera fullt upptagna av att njuta av livet så mycket det bara går...:))

















Carpe Diem..



3 kommentarer:

Havfruen sa...

Å kjære Pili;-) Tusen hjertlig takk for denne:) En nydelig gutt du har møtt!! Og så omtenksomt av deg da...smiler varmt her jeg sitter:)
Major har vært på sin første campingtur i helga, nå er han og jeg tilbake på hytta og freden har senket seg. Campininglivet tar på et surrete boxerhode!! Sliten Major ja.
Takk igjen for omtanken, det er tanken som teller vettu:)
Kos deg videre i sommeren Pili, her bøtter regnet ned, men da kommer pc`n fram og jeg finner slike innlegg som ditt:)
Klem fra Major&Mossan til deg og dine...

Desirée sa...

Hoppas ni alla har en härlig sommar =)

Ingela sa...

Fina Lisen! Tack för dina kommentarer på min sida, de värmer!!

Jag hoppas allt är väl med dig och att din sommar är fylld av kärlek och inspiration! Det verkar så om man läser lite i din blogg!:)

Ta hand om dig!

Massa kärlek,
Ingela