måndag 6 juli 2009

Tjocksmockan fyller år..:)

Sicken kalas-frukost !!!


Min högt älskade hund.. Wilma "Tjocksmockan" Johansson, fyller 9 år idag..


Fattar inte var tiden och åren tar vägen..?!



Ber att få presentera mig..
Mitt namn är Wilma Johansson.. en rasäkta lhasa apso!
Har ett ännu tjusigare namn i stamtavlan..:)



















Godmorgon.. är inte van att bli väckt av kameran.. usch!...















DANSA.. är ett av mina hemliga nöjen...:)



GRATTIS min älskade matte-gris!!!



Sitter vackert för present-öppning..:)


Du har varit med om det mesta och "överlevt".. även tre av dina valpar.

Du är en riktig bitch mellan varven och jagar dessutom katter, så man kan bli himla arg på dig, men du är alltid glad, kärleksfull och har gett mig många härliga skratt och gör fortfarande..:)




Trött o utslagen "ros" efter festlig dag..!




Aj lööööv jo fårävver !!!


3 kommentarer:

Havfruen sa...

Åh...masse gratulasjoner herfra:) Ja, hundene gir oss mye Pili, på godt og vondt:) Vi elsker dem og det hender vi blir forbandet også ja, sånn er det bare. Men mest glede helt klart. 9 år er voksent men kanskje ikke for en liten hund. Håper jeg har Major i mange, mange år. Han er blitt så herlig og rolig, jeg nyter å være eier av en slik gutt.
Godt med et livstegn fra deg igjen, har tenkt på deg. Nå er det sommer og bloggingen blir litt i 2. rekke. Men jeg er alene på hytta og kveldene er kjølige her ved sjøen. Da blir det litt pc på kveldstid.
Kos deg og masse klemmer fra MAjor og Mossan:)

Bente sa...

Nämen.....såg inte inlägget förräns nu!! Missade jag tjocksmockans födelsedag!!
Hälsa så mycket o gratta i efterskott med dubbelt upp med pussar!!

Kristin sa...

Så söt så..