söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag 2010....



Idag är det Alla Hjärtans Dag 2010!

Just den här dagen...



...vill jag tillägna mina älskade döttrar...
Ettan... Tvåan... och Trean...!!!


Utan Er... skulle livet kännas mycket tomt..:)
Jag är en stolt mamma till er alla tre och att ni har vuxit upp till självständiga och kloka, unga qvinnor.. som kämpar på med det ni vill och kan, var och en på sitt egna sätt...:)
Ni är verkligen tre olika personligheter både till utseende och sätt, men ni kompletterar varandra ändå och ni är mina dyrbaraste "juveler", i mitt hjärtas "smyckesskrin"...
Min trädgårds "vackraste blommor"...:)

JAG ÄLSKAR ER FÖR ALLTID...GLÖM ALDRIG DET!
Pussar & Kramar från Morsken...:)

2 kommentarer:

Kristin sa...

Grattis ;) Ja men tack då för att jag lyckas ta en bra bild det var ju snällt att du tyckte det ;)
Saknar dig din toka här borta!
*kramar om hårt*

Havfruen sa...

Flotte jenter Pili:) Du har all grunn til å være stolt:)
Ha en flott mandag, klem fra meg:)