måndag 22 februari 2010

Kärt besök och SPA-behandling....:)

Idag fick jag ett VÄRMANDE besök i KYLAN!

Min kära väninna Britt-Mari kom och tog hand om en "flytt-utmattad och smutsig" qvinna.. 55 +... och som dessutom såg ut som min egen mormor... av trötthet...)




Det blev ett härligt fotbad och under tiden, en skön ansiktsbehandling..
ler-mask och hela kitet med hennes undergörande aloevera-produkter...
Gissa om jag njööööt..:)


Men Beata undrade över alla dofterna och vad vi höll på med.. så hon hoppade upp i min säng och drog tassen över huvvet...!




Jag säger bara helt enkelt...
TUSEN TACK för denna sköna SPA-stund och för att just DU finns!
Hjärte-kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligat! SPA-stunden måste ha väckt både Dig och bloggandet till liv igen... Välkommen säger jag!
Kram från syster Ylle