lördag 22 november 2008

Innebandy-cup...





















Jaha..då har mitt barnbarn..."stora damen", skaffat en "ny hobby", förrutom hästar o femtielva andra saker..
Så idag var det dags för innebandy-cup i Hälleforsnäs, från kl 09.00-21.00.. Hujedamej!
Hennes lag är ganska gröna, men hade två matcher, så jag blev upplockad av äldsta dottern och så for vi till andra matchen... "Brallans" far och lillebror var där från morgonen..
De kämpade tappert, även om det blev stryk i båda matcherna, men övning ger färdighet..!
Det var skönt att se något annat än hundar, samtidigt som jag undrar hur många innebandymatcher jag sett, skjutsat till o från.. hur många timmar jag har tillbringat i badhus, gympahallar, ridskolor och för att inte tala om fotbollsplaner...haha!
Många suckar har det blivit, men samtidigt är det oftast jättekul och spännande och jag lever mig in i det, så jag tror barnen "skäms" över sin tjoande mor och mormor.. Jaja, hellre det än att inte vara engagerad alls!
Sen avslutade dotra o jag med att gå och "fynda" lite på en ganska ny Outlet-affär, så det blev
en himla mysig em... Godnatt!






Inga kommentarer: