måndag 3 november 2008

STOR-främmande i helgen..en saknad sådan!





Bente... min Bente...:)) Vad roligt att få träffas igen!
Var ju faktiskt drygt 4 mån sedan, vi åkte ner tillsammans från Prästmon.. Man hinner inte så mycket på ett dygn, men vi hann ju med en hel del ändå... Jag fick visa dig lite av mina barndomstrakter, hur jag bor nu, vi var på pappa o brors grav o tände ljus för dom och några till.. Du kunde fota min älskade kyrkoruin och det vackra där.. Sen snabbt träffa barn o barnbarn, åka igenom Katrineholm "by night" och se alla brinnande lyktor och ljus på Skogskyrkogården där, vilket är så otroligt vackert denna helg. Lördax-supé på MacceDonkan...Mmmmmm... vilken fest!
Och så allt gullande med valpar och din kompis "tjocksmockan" som så gärna vill vara nära dig..:)
Inte kul när du åkte, men vi ses igen och tusen tack för att du kom och vi fick umgås det vi hann! Lycka till nu med allt...saknar dig och Atlas..kramar-om!





























































Inga kommentarer: