fredag 31 oktober 2008

Fort går det..redan slut på denna månad..















Redan för en månad sedan hade vi några frostnätter..
Igår började det snöa..


Detta är en tuff årstid för många, samtidigt som jag själv tycker om att gå ut i naturen med hundarna och det knastrar lite under fötterna av morgonfrosten... Kylig, men frisk luft och att se det vackra även när det är dax för vintervila.. Är som man säger till barnen.."det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" och i ärlighetens namn...klär jag hellre på mig varmt för att inte frysa, än är naken av svett p g a värmen! Och det är ju tur, att vi alla är olika!




Denna helg är det ju Halloween, en "nymodig" helg som jag inte riktigt förstår, men det behöver jag ju inte..haha! Grannens Melcher 8 år, får stå modell för detta firande...
Önskar alla en mysig helg med mycket ljus och trevligt sällskap...kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för kommentaren mamma! Jag har ju att brås på... ;-). Vilken jättefin frostbildnärbild du tagit.