fredag 10 oktober 2008

Fåfäng, eller inte..










Vad gör man inte för skönhetens skull..?!
Näe..skämt årsido.. Idag har jag opererat mina ögonlock efter att stått på kö länge, för att även jag vill kunna se om tio år.. Ärftligt eller ej, men så här ser vi ut på kvinnosidan.. Inte kul när ögonen svullnar och glasögonen har en "hängmatta" över sig som immar igen.. Kändes lättare direkt trots bedövning, sveda och värk... Kommer väl se ut som en boxare om några dagar, men so what..?! Känns skönt att det är över.. och snart är det ju Halloween, så några människor ska jag väl lyckas skrämma...:)
Medan jag var på sjukhuset, så var mina älskade barnbarn här hemma och vaktade Beata, valparna och Wilma.. Kom sen hem och då lagade Zebban lunch åt oss, stekt falukorv och fullkornsmakaroner.. medan Alice o jag fixade "stora" valplådan och avmaskade valpar + mor och provade att ge valparna köttfärs o A-fil, för första gången... Det gick ganska bra, men både valpar och vi var kladdiga överallt.. :)
Tack älskade ungar för all hjälp, med puss och kram från mormor!

2 kommentarer:

Lena-Marie sa...

Du är för sööööt. Kram på dig!

PiLi sa...

Jaaaa...visst e jag! då ska du se hur jag ser ut idag!!!!
Kram på dig själv...:)