måndag 11 januari 2010

Ettan fyller 35.. redan!



Ettan fyller 35 idag.. Tiden rusar som vanligt iväg och åren oxå!!!



Jaaa.. som tur är.. gillar jag ju att stå vid spisen...
...ibland.. när jag måste.. typ.. nästan alltid.. med 8 hungriga personer vid matbordet..!



Ääääh, vad är nu detta? En kattbur..?



Tittar försiktigt in.. ifall det kommer en tiger eller ödla ut...




Yiiipeeee.. precis vad jag önskade mig! Nu kan jag verkligen få vara "bra karl reder sig själv".. och glöm föralldel inte bort.. att den är MIN... BARA MIN..!!!




Åååh, vad snyggt det är, älskling! Precis DETTA jag önskade mig!



Yees! Äntligen... Jag lyckades få till det, denna gång!!!
Nu kanske hon håller sig lugn.. nån dag i verkstan...:)


STORT grattis älskade dotra mi.. med stort hår och stort hjärta av guld...:)

Inga kommentarer: