fredag 8 januari 2010

Kyla, spunk och annat som jag inte behöver...

Min dator har liksom min termometer, drabbats av "spunk"!!!


Det är en otrevlig åkomma, som gör att inget blir som man har tänkt sig.. än mindre visar rätt eller fel eller går att skriva eller maila eller titta på bloggar.. inte heller går det att göra "hyss" på Ansiktsboken... iallafall inte som JAG vill, utan när datorn någon gång vill... Dessutom är det ju så kallt.. både ute och inne, så jag vet ju knappt vad jag ska hitta på att göra istället....
Springa 10 varv runt huset, orkar jag knappt inte.. det ägnar sig apsarna åt istället, för dom ÄLSKAR snö och kyla...buuuurrrr! Jag går runt med ylletröja, raggsockor och fleece-morgonrocken...
Dessutom ska jag snart flytta.. i kylan och med alla saker, växter och ALLA bra-och-ha-saker, som oxå ska få plats...
Ja herre min hatt, nu är jag snart sjösatt...:)



10-varv-runt-huset-sprungna-trötta apsar..


















Ha en trevlig helg allihop.. Själv fortsätter jag mitt spunkiga leverne...:)






2 kommentarer:

Havfruen sa...

Ja det er kaldt nå ja...men jeg kan ikke si annet enn at jeg nyter det:) Vi skulle byttet hund/hunder vi nå..så kunne du og Major sittet inne og fyrt:)
Så du skal flytte? Spennende....
Ha en riktig så god helg Pili, varm klem fra meg:)

Bente sa...

*skrattar*...du kommer fixa det galant den här gången också!
Bamsekramar härifrån!