onsdag 27 januari 2010

Min Prinsessa har blivit STOR...!!!




HJÄÄÄÄÄLP!
Kan någon stoppa tiden!




Min "sessa" fyller 13 år idag... och blir därmed TONÅRING ... och jag FATTAR INTE hur detta har gått till...??!



Hon är en av de absolut käraste jag har. Vi har gjort så mycket tillsammans och delar samma stora intresse och kärlek till... HÄSTAR!!!
Jag är verkligen en glad och stolt mormor över att hon vill dela med sig av sitt liv, till just MIG....:)



Tyvärr kan jag inte åka och fira henne idag p g a snöovädret, som jag inte vågar mig ut i...men hon blir ju firad av Familjen sin... så vi får ta igen det, när vi ses nästa gång..:)

Så jag säger helt enkelt..



Hjärte-Grattis på 13-årsdagen,
min älskade "Brallan" och jag hoppas du får en mysig födelsedag!

Puss och kram från mormor & Apsarna!

4 kommentarer:

Anonym sa...

En sån gullig tjej!!!! Tycker den okända mormostern.... Ylle

PiLi sa...

Tack goa mormostern Ylle...:)
Jaaa... hon är en av "pärlorna" i mitt liv!!!
Och hon är en himla duktig häst-tjej oxå.. till min stora glädje!
Så nu får mormostra allt ta och hålla tummen när hon ska tävla hoppning, nästa helg..:)

Anonym sa...

Hej Baby Sister!
Inga fler låååånga blogguppehåll nu! När det var flera månader mellan inläggen såg jag mig nödsakad att pilla bort Dig ur min länklista. Men NU är Du tillbaka, hoppas det är OK för Dig. Glöm bara inte att göra nåt inlägg mellan varven. "Krav-syster Ylle"

Anonym sa...

Kom igen nu Pili, ingen blogguppehåll igen.........