måndag 16 mars 2009

Big Sis fyller 40.. tror jag....:)


Dagen till ära.. vill jag gratulera min kära..
Big-Sis... Ylle !!!
Hon fyller VUXEN idag.. fast det är nog bara på personbeviset, för hon har fortfarande glädjen och buset i sina ögon och i allt hon gör , vilket jag tycker är..
sååå himla HÄFTIGT!!!



Så ett STORT GRATTIS på hmmm...vågar knappt skriva det..för jag tror inte det är riktigt SANT..egentligen... men ok då... på din 60-ÅRSDAG!!!

Önskar Dig en jättehärlig födelsedag, kära systra mi.. med din älskade gube, dina underbara hästar och gulliga Sammie-boy och övriga nära och kära!










Foton: U-B Block.. the Big Sis..:)




VARMA KRAMAR i massevis från Mig och slickepössar från Apsarna !!!

4 kommentarer:

Havfruen sa...

Flott hyllest til storesøster:)

Håper du har hatt ei fin helg Pili.

Klem fra Major&Mossan

PiLi sa...

Hej Mossan!
Tack för dessa ord..:)
Jaa, jag har haft en fin helg och skriver om detta imorn..tror jag..:)
Klem till er!

Anonym sa...

Tack för det, Pili-gullet! Första uppgiften var helt riktig (40 alltså) kramar från Ylle

http://ponnyflickornasblogg.bloggagratis.se

Anonym sa...

Skinkmackor ;)