onsdag 4 mars 2009

Glädjesprutan..:)

Miss Secret Controller..



Intervjuad "på stan" av NT..:)

Sööötnooos!









Maaan som en "shettlandsponny"..:)



Tjohoo.. va livet e kul.. när man kan roa sig själv.. med sig själv!








En mycket klok ung dam=sant!


Upp och ner.. är nog ett släktdrag..:)






Myran.. Morran.. Gladan.. Gullan.. Moster..
Kärt barn har många namn..:)








Gillar att fiska.. både efter det ena och det andra..:)











Morsken..Vad tycker du att jag ska bli, när jag blir stor..? Fotomodell eller polis..??





Liten blir stor.. drömmer och tror..


På semester med bästisen i Thailand -07.. Gissa om modern var orolig! Tur att Resedagboken fanns, då hon blev (o)lycklig ägare till ett handfat därnere.. Hujedamej sånt barn jag har..:)


The Princess.. Kolla in kronan på huvvet!


Naturbarn!


Mamma, jag ääälskar apsarna.. en kvart i månaden..!



På sin älskade morgan-häst, Lyckänge Q Supermouse.. "Musse".. Syrenelund 2002.. Tiden går fort och förändras.. så det var då det..



Hon är en av de STORA "glädjesprutorna" i mitt liv...:)

Hon har MYror i brallorna, lider av mundiarré, är längst i familjen, är söt som en maräng och vacker som synden, envis som en åsna, har temperament som en vulkan, är kärleksfull som en lhasa apso, är morgonpigg och nästan alltid glad, kan fladdra omkring som en fjäril, pratar som en stå-upp-komiker.. så jag bara bryter ihop av skratt.. (begriper inte var hon får allt ifrån), ser ibland ut som en shettlands-ponny i håret (hatar sitt vackra, lockiga hår), är ett "bortskämt" sladd-barn.. (föräldrarnas fel)!



Midsommarfin..-98 el -08..gissa?!


Men det bästa av allt är.. att hon är min högt, älskade dotter Trean...
Idag en mycket självgående, rolig och "utflugen" 23-åring!!!


3 kommentarer:

Havfruen sa...

Ahhh...en MEGET vakker Trean du har. Du har beskrevet henne meget godt Pili. Forstår jeg deg riktig at hun er nr. 3? Ikke rart hun er litt bortskjemt da:) Å være mor, tar aldri slutt, det er vi hele livet. Uansett hvor voksne barna blir!! På godt og vondt! Gleder og bekymringer :)

Ja, nå er vinden kommet hit også. Ble en meget kort tur ikveld. Tynn ishinne på asfalten gjorde turen til risikosport..usj..
Håper du har det bra, tross alt.

Klem fra Major&Mossan

Anonym sa...

Det bästa av allt är att hon är min allra allra lillaste bästaste lillasyster!!
Hon är nog allt....i motsats till mig =) Det är det som gör att jag älskar henne.

"Big Sis"

PiLi sa...

Å det bästa av allt är nog att du är hennes allra allra bästaste STORAsyster!! Å du är nog allt... i motsats till henne =) Å det är det som gör att hon älskar dig!

"Morsken"..:)