onsdag 11 mars 2009

Madam Ostbåge's liv..



Hej ALLA kära bloggare!


Här kommer en hälsning från madam Ostbåge i Flodafors..
Om det är NÅGON som har saknat mig på bloggen.. så beror det på ett "envist och ihållande" RYGGSKOTT.. som jag lyckades fixa till UTAN större ansträngning, i lördax..:) Hade bråttom, stod snett och skulle bara dra ut ett par byxor ur garderoben, när det sa "pang".. och där är jag nu!


Går runt som en "vandrande ostbåge" och väntar på att eländet ska ge sig.. Därför kan jag inte sitta några längre stunder vid datorn, för då kommer jag inte upp från stolen och det gör j-t oooont... Återkommer när detta gått över!!!


Ha det så bra alla höns- hund- och hästälskare.. för jag SER er allt.. snabbt!


Tjingeling..!

3 kommentarer:

Koola Viola sa...

Oj då, vad trist!
*tycker synd om*
Hoppas du kryar på dig å det snaraste :o)

Havfruen sa...

Huff da Pili. Ja du er savnet :) Men vond rygg er noe av det værste man får. HAr vært der selv noen ganger. Så man blir temmelig hemmet ja. Du får fixe deg et "ståbord" slik at du får være litt foran pc`n :)
Jeg er fortsatt på hytta. Idag regner det og tåka henger ned over fjellene. Godt med fyr på peisen nå.
God bedring, håper du blir bra SNART!!
Klem fra Major&Mossan

PiLi sa...

KV..
Tack för "omtanken".. Fy, på dig.. Du bara luras!
Du är nog en "förklädd bloggo-praktor".. eller hur..??!
Du får dina bloggkompisar att läsa din blogg, åsså GAPSKRATTAR man loss rygg-kotorna istället..!
Mig lurar du INTE..!!!
Förresten, får man bra betalt.??
Kram på dig och tack för "skrattsalvan".. den hjälper..:)

Mossan..
Hoppas du har det skönt på hyttan.. Det ser så ut på dina härliga bilder! Skönt för Major att kunna springa runt med dig som han vill!
Hjälper inte med ståbord här.. har ingen laptop-dator.. Står på knäna och skriver, det går bra det oxå..:)
Inte roligt med regn, men då är våren på väg.. Här har det småsnöat o blåst i två dagar.
Ha det så gott i bras-värmen!
Klem fra PiLi o apsarna!