söndag 1 mars 2009

Söndag = vilodag....:)

Raukar i Flodafors..?! Näe.. men brända rester av en vilohytt vid fotbollsplanen..:)










Chicka hundbajspåsar..:)







Så här ser Batan ut, för att inte "kissa ner kjolen"..:)










Gokväll!

Idag har det varit lite segt.. Solen sken helt underbart imorse och försvann sedan ganska snabbt! Har blåst och känns som det är snö på gång igen.. Så det blev en vilo-dag, förutom den vanliga långpromenaden med hundarna, en halkig sådan.. Kände mig som Bambi-på-hal-is och även hundarna hade vissa svårigheter.. Tur jag har bra stövlar! Hade kameran med, men efter allt fotande och redigerande igår.. blev det inte så fantaisfullt direkt..:) Nu är det snart dax för veckans höjdpunkt.. Beck.. och titta på mina vackra tulpaner i pauserna!

Ha en skön söndagskväll allihop!

3 kommentarer:

Havfruen sa...

Vakre bilder på en søndagskveld:) Og godt fottøy er et must nå, når føret skal bli til is etter hvert.
Rosa bæsjpose?? Jøss...Nesten så jeg må si STILIG..hehe..
Nyt Bech, og ha en fortsatt flott kveld.
Klem fra Major&Mossan

Bente sa...

Har du övertagit min vana att fota ben? Läckra bilder! Kolla åttafotingen jag hittade i dag ;-)
Kramar till er!!

PiLi sa...

Tack för fina kommentarer.. både Mossan och Bente!
Nu tar jag kväller..:)
Dubbel-klem till er båda "norskorna"!