fredag 1 maj 2009

1 maj välkommen...

Detta underbara Magnolia-träd, hittade jag häromdagen..


Idag är det 1 maj.. redan..:)


Har hållit på och stressat halvt ihjäl mig, så igår var det vilodag för "alla muskler jag har glömt bort att jag hade" och som fått arbetat hårt sista dagarna!



Det blev en kväll med att kolla dator-innehållet (har inte hunnit med detta knappt).. tv och ett glas päronkonjak ..
Så idag e det fart på "käringen" igen..:)
Planterar om mina kära pelargoner.. igen.. för dom växer så det "knakar" just nu..

Hoppas ni alla hade en trevlig valborgsmässoafton!

2 kommentarer:

Havfruen sa...

JA er det ikke herlig..mai er en skjønn måned som brukes til planting og rydding. Jeg bare må innom gartneriet imorgen og kjøpe meg noen blomster!!

Nyt fredagskvelden Pili:)
Klem fra meg:)

Bente sa...

Vill oxå ha päronkonjak ;-)