söndag 3 maj 2009

När Thilda kom till världen.. det var i maj när...


En liten nyfödd Maj-blomma!

Ikväll kom mitt tredje syskonbarn till världen.. lite för tidigt..



Jag var vid min lotta och höll på att fota denna vackra solnedgång och fick kl 18.51, detta sms: -Nu gick mitt vatten så vi är på väg upp. Hör av oss när vi vet vad som händer och fötter. Men nu vet du. Kram.


Jahaja.. förstföderska och så cool.. men så är dom, på den sidan av släkten..:)


Kl 21.28 föddes lilla Thilda.. via kejsarsnitt! Hon vägde 2300 gr och var 42 cm lång(kort)..


Mor och barn mår bra och även fadern hoppas jag.. om än en omtumlande upplevelse för dom alla tre! Ska bli jätteroligt att få se henne!


Bra kämpat och STORT GRATTIS till er båda.. Kristin och Jari!



Hjärte-kramar från mostra di..:)

Inga kommentarer: