söndag 3 maj 2009

Jag e kär... i lillprinsen på Karlstorp...:)


Lillprinsen Erin av Karlstorp.. f. 20090502 e. Stiern u.Gráma


Idag... tog jag och for iväg för att beskåda det nya och förtsfödda "underverket" på Karlstorp!


































Och vad hände då efter ca en kvart tror ni... Joooo... Jag blev KÄÄÄR.. i en liten isis-herre!




Hujedamej.. det trodde jag väl aldrig, men den lille filuren "snodde" mitt hjärta, med hull och hår!



Vilken liten charmknutte och vilken cool och underbar mor han har.. blir rörd bara jag tänker på dom...:)





Det blev flera timmar med dessa mysiga hästar, hundar, katter och deras goa matte!











































































Vill ha... mmmm.... jättemycket vill ha... just HONOM !!!


Trött liten kille.. somnade sött, efter all uppvaktning..:)


1 kommentar:

Havfruen sa...

For noen rørende bilder Pili!! Utrolig flotte!!
Skjønner godt du er Kär :)

Så du er "egentlig" ikke snill du? hehe.. Lopper og Lus hater jeg også..men snillheten seiret:) Måtte le av den!!

Jeg får ikke beskjed på blogglista mi når du har lagt inn nytt innlegg. Skjønner ikke hvorfor..
kos deg Pili..uten lopper og lus:)
Klem:)