måndag 4 maj 2009

Diverse projekt-arbeten, som "kronan på verken"..eller värken..:)





Mitt projekt "Lottan"..


Stugan måste flyttas på... och hundstaket skall upp..


Trädgårdslandet skall fräsas upp och sen odlas på..


Ujujuj.. Nu händer det så mycket, så jag hinner inte riktigt med..:) Håller ju på med mitt "projekt", som tar både tid och kraft, så det är lite dåligt med orken just nu..



Å så finns det ju även andra kära vänner.. som oxå håller på med en massa olika "projekt"..:)


Temple Fontana's Beauty Dream = Elsa, en söt dam.. nja.. busunge stämmer väl bättre och som ska på stor utställning nu till helgen och måste uppföra sig som en dam DÅ.. så jag säger.. lycka till, Petson's..:)


Herr o Fru Petson.. min Wilmas uppfödare...

..som har skaffat sig ett mindre hus med STÖRRE tomt.. när barnen "flugit ut".. å apsarna flyger in OCH ut..:)


..som ska målas utvändigt och invändigt renoveras med en shabby chic-galen kvinna..:)


..lite smak-prov av hennes sommar-projekt.. :)




Får väl bli lite bilder bara.. som "kronan på verket".. så huvvet får vila!





Tjingeling....:)


Inga kommentarer: