söndag 18 januari 2009

BENTE SNOR ALLA MINA (FOTO)IDEÉR..:)


Nu ska ho allt få igen..den däringa goe Norskan, uppe i norr...!!

Jag har allt lite "moteld" att bjuda på...:) Ho e bra på att grimasera ho mä...så d så!

Här kommer ett foto från en av våra GALNA promenader med di fyrbenta, om än så för två år sedan, men se "tok" och skratt så man nästan ...... .. sig.. de e vi bra på, vid våra möten!

Vet nog ingen som jag kan vara tyst ihop med så länge och ändå njuta av stunden.. för att det sen händer något och då "brakar det loss" och vi bara bryter ihop av skratt.. Oftast börjar hon skratta åt Tanta... sen e det kört, för hon har ett av de mest fantastiska och härliga skratt jag någonsin hört... och det SMITTAR... så sen vrider vi oss runt av skratt, tårarna rinner och man får träningsverk i magen och skriker -sluta!..men det går bara inte...

Är nästan som ett Friskis & Svettis-pass och det e väl bra på sitt sätt..haha!

Tack Bente, min Bente..för att just DU finns och ATLAS förstås... Ni förgyller mitt liv både på avstånd och i närhet... Suss og klem !!!

2 kommentarer:

Bente sa...

Ha ha ha....har funderat om jag skulle ha den där som min visningsbild.......men akta sig tanta....jag tror faktiskt jag har fler "roliga" på dig än du har på mig ;-)
Kramar!

PiLi sa...

Mmmmmm....det tror jag säkert!!!
Men spara på dom... Jag kommer väl upp snart o då kan jag fota dig "i smyg"...:)
Kramar!