tisdag 27 januari 2009

GRATTISKRAM på 12-årsdan..till min "prinsessa"!




Idag fyller HON!! Min barnbarn..tillika "prinsessan" Alice, som börjar bli stor och fyller 12 år idag!!!






Vet inte var tiden tar vägen, tycker inte det var såå längesen jag körde henne i barnvagnen...:)


Dessutom har hon snart vuxit om mig!








Nu firade vi henne i söndags, p g a skola och arbeten, men jag önskar dig en fin dag ändå, älskade unge!!!


Du vet... Jag kommer att älska dig, ända upp till himlen och tillbaka och tio varv runt jorden.. för ALLTID!






Så STORT GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG, mitt hjärtebarn...


Pussar och kramar från mormor, Batan och Wimsan!!!



1 kommentar:

Havfruen sa...

Ja er ikke disse barnabarna herlige?? Min lille "snuspelusp" er 8 måneder i dag. Her er også bare helskjønn!! Grattis herfra.