lördag 24 januari 2009

Utmaning....?!


Foto: Hitta .se

Himla kul att jag har så snälla o goa vänner... som hittar på saker jag ska göra och... och jag FATTAR INGENTING!!!
Jag är ju en ung, senil Tanta.. så det tar lite tid och ibland måste jag iallafall "bekänna färg",
vilket jag fick göra denna gång... Så tack Bente, att du hjälpte mig "på/med traven"......:)

Ett, två, tre.. på det fjärde ska det ske..på det femte gäller det... Stopp..näee.. fjärde var det ju!
Jaha... detta är 4:e bilden i 4:e mappen... och det var ju intressant... En karta över ett paradis i mitt liv, som nu är sålt och som jag senast idag varit vid och burit grejor, städat och haft sentimentalare-stund i stallet.. och nu kom Bruno....:)
Kram på dig Bente!
Skicka vidare...?! Nu blev det mycket tycker jag.. men ok då.. jag skickar väl utmaningen vidare då.. Får bli till ponnyflickornasblogg, så får vi se vad som händer...:)
Bruno hälsar tillbaka!!!


1 kommentar:

Bente sa...

Ha, ha, du får gärna skicka den vidare också......hälsa Bruno:-)