torsdag 1 januari 2009

Första dagen på nya året...





GOTT NYTT ÅR!































Jaha, då har man firat avslutet på det gamla, med "gravöl" på älskade Karlstorp..
Blev en mys-kväll med god mat och prat framför brasan med familjen Blivande-stadsbor..:)
Avslutades med att skåla in det nya året, i lugn och ro, utan raketer och bara lite synligt ljus från alla andras raketer på himlen, så hundarna hade det bra..
Saknade isis-hästarna i stallet, men man kan inte få allt... Fick sova min sista natt i Lill-stugan, som varit min oas, med duntäcke och sen var det till att vakna upp i stallvärme istället..haha!
Men gott sov vi! Frun i huset hade stalljour på det nya stället dit de fyrbenta har flyttat och åkte dit 07.30.. så jag och systersonen, med son, gick ut en lååång nostalgi-promenad, med hundarna och kameror i högsta hugg! Blev många härliga bilder i det underbart vackra vädret..

Nu ser vi fram emot ett år fyllt av nya händelser och spännande är det!

4 kommentarer:

Bente sa...

Hörredudu....se till o släng in dina inlägg direkt vetja.........det hakar upp sig lite annars...:-).....KRAMAR från oss häruppe

Lena-Marie sa...

Vackra bilder i vanlig ordning...du skulle nog bli naturfotograf när du blir stor:)
God fortsättning på dig och stora kramen.

PiLi sa...

Mmmmmm...men jag e ju lika seg som datorn, Bente.. så du får hava tålamod med tanten..:)

Tack Lena-Marie, för fina kommentarer.. Jadu, får välan se om jag blir stor nån gång..?! Tills dess fortsätter jag fota det som känns bra.. Såg att gullungarna fyllt 2 år.. Himmel å plättar, vad tiden går fort!
Önskar dig å Karlsson god fortsättning o allt gott så länge!
Stora kramen fr Floda-damen..:)

Desirée sa...

Hej och kul att du är med i min utlottning - så hittade jag till din blogg också =) Ska botanisera lite i den nu.