onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År 2009..med himmel å plättar!




























Jahaja..Då var den redan här..


Årets sista dag.. å fort har det gått!


Så jag säger som en av mina väninnor alltid säger..


..när hon blir lite upphetsad över något..


-Himmel å plättar...!!!


En ganska trevlig blandning, om jag själv får säga det..


Älskar himlar å gillar plättar oxå..:)


Så varsågoda allihop.. Håll till goda nu..
..med mitt alldeles EGNA himlaträd... å lånta plättar..


Detta bjuder jag på, så här på nyårsaftonen..2008!

4 kommentarer:

Lena-Marie sa...

Gott Nytt År på dig. Så himla fina bilder och jag gillar också plättar:) Kramar från Granbacken.

Bente sa...

Äntligen kom det in......KRAM på dig.....hoppas vi ses snart :-)

Anonym sa...

Förresten, ett svar på Din fråga, varför Du skriver och lägger in bilder, jo för att Du MÅSTE.... oavsett om läsarna kommenterar eller inte. För vi är ju släkt! Samma för mig! Ylle

Anonym sa...

Å här kommer lite baciller från oss i Katrineholm.... För nu är jag sjuk, medans de andra 2 är på bättringar......
Så vi hade ett extremt lugnt nyår...