tisdag 9 december 2008

Tisdax-kul på den här sidan jul..men nu e d gjort!





Idag ska jag be att få belöna mig själv..

Har äntligen varit på sjukhuset och genomgått min gastroskopi, som jag har fasat för skjutit på en gång och fick ny tid till idag..
Förra gången var väl 12 år sedan och ett h-e, så dom fick droga ner mig..
Idag gjorde jag det! Utan bedövning! Jättegullig sköterska och läkare, så varmt tack till er båda, som gjorde att jag fixade det utan att vara rädd... Mmmm..så himla trevligt var det ju inte, men tänk så fort och smidigt det gick och så skönt att kunna GÅ därifrån efter en halvtimme, ta sin bil och sen köra hem direkt!

Men som för det mesta, jag hade ju mina "lugnande piller" bakom ryggen...
Anna och Tyra...

Tack för att ni finns och ställer upp, när jag mest behöver det! Lavjo 2!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt syster! Grattis! Hoppas nu att resultatet blir positivt! Ylle-syster

Anonym sa...

Låter jätte bra min kära syster. Saknar dig.
Syster i norr.

livsstigen sa...

Hej Lisen!
Vilken tur för personalen att de slapp se julmaten ;)
Hoppas du mår bra och att du får fina, gemytliga helgdagar! Det är så härligt att se att du verkar styra ditt liv så mycket nu.
Kallåvarmkramar!
Ann