tisdag 30 december 2008

En stilla undran....??



Stilla undran bara....

Varför sitter jag här och skriver och lägger ut bilder..?!

För min egen skull..? För att andra ska SE mig..? För att få dela med mig av mitt liv och mina tankar, i valda delar..? Läser andras bloggar och hemsidor..

Kommenterar dessa..


Inga kommentarer i min blogg...och vad beror det då på..?!


Är den tråkig...eller vad är felet?

Kan NÅGON därute i etern, ärligt.. skriva några rader.. nån gång..


Känner mig ensam och frusen..

6 kommentarer:

Bente sa...

En STOR VARM KRAM!!!

Bente sa...

Nu e det nå` knas på det här igen.....ditt nästa inlägg syns inte annat än som överskrift....."Himmel o plättar"...men Gott Nytt År på dig......ringde men fick inge svar.

Kramar!!

PiLi sa...

TACK..för den varma kramen och för att du finns.. Jaa..det strular när modemet lägger av ibland!
Kram kram! Nu åker jag med hundarna till Karlstorp.. Det har redan börjat skjutas här!
Nicke, Magda och jag, ska dricka "gravöl" ikväll och jag ska sova i lillstugan för sista gången.. Å inga hästar finns det i stallet att säga gott nytt år till.. Känns vemodigt!!!
GOTT NYTT ÅR !!!

Anonym sa...

Ack ja syster Pili, ibland undrar man om någon märker att man finns till... i bloggvärlden i alla fall.. men jag läser Din blogg och uppskattar den (Dig) och Dina bilder är jättehärliga!!
Stödkram från Ylle

livsstigen sa...

Hej!
En person sa till mig att "om du vill ha träffar och kommentarer ska du skriva om porr eller mode." Kanske är det så att våra bloggar är lite för djupa och innehållsrika för att passa den stora massan. Men, vad gör väl det? De passar ju oss!
Kärlek och ljus!

PiLi sa...

Tack för inläggen och "peppningen"

Jag fortsätter som förrut....:)

Tack-kramar till er!!!