torsdag 5 februari 2009

Ännu en dag på "byggarbetsplatsen"..:)

Hjääälp, jag har en grävmaskinist i blomkrukan!!!
Åsså har jag en blomvattningskontrollant där...oxå!


Ahaaa.. han letade efter mina cig.. å så snodde han dom.. kolla paketet i handen!!














Fick en sällskapssjuk fingertopps-kompis på promenaden!













Idag snöade det och då blev snö-älskarna fulla av bus!


Mmmmm... då var det dax igen! För grävmaskin, väggborrare och annat oljud..:)
Hoppas detta tar slut snart! Fick bli en långpromenad med hundarna, för att vila öronen på oss alla tre.. Lite fotande och när vi kom hem, kollade jag datorn och vad hittade jag väl där!!!
Jo, en önskan från Bente om valpbilder på Tjocksmockan..! Vet du vad du har ställt till med egentligen, Bente?! Joo.. att jag har ställt till i halva rummet ikväll, genom att leta i min STORA foto-kartong, efter foton på min 8-åriga apso.. när hon var valp! Vet du hur mycket foton jag fick gå igenom? Neej, troligen inte.. Jag höll på i två timmar! Först ut med ca 35 fotokuvert + säkert 200 lösa foton..
Sen leta efter en Tjocksmocka som skulle vara en liten valp.. Attans piss o kameler, säger jag bara och ber om ursäkt för ordvalet.. Som tur var, så hittade jag dessa till slut.. puh! Men sen skulle ju alla foton tillbaka igen.. Så det är bäst du älskar henne ordentligt, men du får vänta tills imorgon, på resultatet om det går som jag vill... Okej då.. bara för att det är du, så ska jag fixa och trixa, så du får bilderna på henne.. Jag LOVAR! Hejåhå från hennes ludna tå..:)
Nattinatt!

1 kommentar:

Bente sa...

Aaaaahh....äääääälskar både dig o henne jättemycket!! Jag lovar!!!......oooiiiiiiiii vad jag ser fram emot bilderna!!

Jätteroliga bilder här med ju.....bevattningskontrollant..*skrattar* Toktanta.

Kraaaamar!