torsdag 26 februari 2009

Min älskade "ynke-pynke-apso"..







Matte Tofflan.. Snacka om sex-bomb...!!!


Vet inte vad Wilma fått för sig.. men numera "campar" hon i korgen.. trångt och varmt..:)

















Vackert Is-ägg.. och vackra Is-löv..






Min yngsta Ögonsten är lite "ynklig" just nu.. Hon har haft RIKTIGT ont i halsen, knappt ätit förrän idag och ligger mest och ser olycklig ut..

Vi har mest varit inomhus och "tofflat" runt, det senaste dygnen.. Iallfall jag, som synes!

Dessutom höglöper hon och skulle egentligen fått träffa en snygg "friare" nu, men det är viktigare att hon blir bra i halsen och öronen! Sen får vi se..:)

Vi var ute i det vackra vädret idag, men det slutade med "dålig mage" och hon fick duscha när vi kom hem.

Lilla hjärtat mitt.. hoppas du piggar på dig snart Batan!!!

Nu är det dax att fara till Staden och fira "födelsedagsbarnet", så jag önskar alla.. en god kväll!



2 kommentarer:

Bente sa...

Men stackars lilla bumsan igen!! Hoppas hon piggnar på sig snart! Toffelfia....släng hit tjocksmockan så jag kan krypa ner tillsammans med henne!
Kramar!

Havfruen sa...

Stakkars liten vennen. Håper hun blir frisk KJAPT!! Du..slike sex-bombe sko har jeg også..men bruker de ikke ute blant folk :) Men myke å gå på.
Kos deg ute på STAN. Jeg kom hjem nå, stapp mett av oksefilet, gratinerte poteter, hvitløksaus og gresk salat + 2 pils.. Magen sprenges snart.
KLem fra Major&Mossan