torsdag 26 februari 2009

Vuxet "Födelsedagsbarn"..:)

För snart ett år sedan.. satt vi på Himlinge och fikade sånt här godis.. efter en härlig promenad, i ett underbart vårväder!





Jag ser dig allt.. min älskade matte..:)


Idag har vi nästa "FÖDELSEDAGSBARN"...:)
Kära MAGDA fyller år och ikväll blir det fika i Stan, i nya radhuslivet!
Verkligen kontrast från tidigare lant-liv, men dom har det mysigt där oxå..
Ibland är det ganska skönt, att kunna få GÅ till jobbet 5 min bort.. kunna GÅ till dagis 3 min bort.. att kunna GÅ ner på stan och handla om man VILL....:)
Din älskade Mori finns bara 10 minuters bilresa ifrån, där han har det bra med massa andra isisar och naturen finns runt hörnet med vårt vackra Djulö-område, med kossor och hästar och en 4H-gård och en jättefin badplats!

Så jag säger STOR och VARM GRATTIS-KRAM på 36-årsdan Magda och hoppas dagen din blir mysig!!!

1 kommentar:

Havfruen sa...

Gratiis grattis. Man blir aldri for voksen til å være fødselsdagsbarn :)
Skal ute og spise etterpå jeg også, gleder meg. Ikke ofte jeg gjør slikt, ekstra stas da.
Regn/snø i hele dag, men nå ser jeg litt blå himmel..er det mulig? Herlig!!
KOs deg, klem fra Major&Mossan