tisdag 10 februari 2009

Denna dagen..







Denna dag.. inte ett liv... som farbror Melker sa!

Men ack vad jag bedrog mig sedan.. För dagen förlöpte med ganska mycket liv, i dubbel bemärkelse.. Dock inte av den sort som jag tänker dryfta i bloggen, förrutom att jag mår bra och har piggnat till efter "flunsan", är tämligen nöjd med tillvaron.. och som många andra.. LÄNGTAR TILL VÅREN!

Fåglarna har redan inlett mig i vår-frestelserna, genom att sjunga vårsånger, snödropparna har redan kommit upp hos grannen, för att sedan täckas av snö igen, jag har redan börjat få lust att vårputsa fönstren och Batan löper och har redan fått lust att para sig med RoffePoffe, men se det får hon INTE... här ska det vara ras-rent, så taskig är jag..:)

Vänner och bekanta åker på vår-semestrar och det får inte JAG göra.. men det gör inte så mycket det heller.. bara solen tittar fram mellan varven, är jag nöjd!

För jag har ju min KAMERA och den är bland det viktigaste av materiella ting, i mitt liv..:)

Mina älskade "har-bajs-dammsugare"...:)

Inga kommentarer: