lördag 14 februari 2009

Idag.. på Alla Hjärtans Dag.. vill jag..








Jag vill önska ALLA mina nära och kära.. en mysig Alla Hjärtans Dag, med STOR å VARM kram!











Hej å hå.. vad fort det kan gå..:)


Han fyller som vanligt år... på Alla Hjärtans Dag... min bästa/värsta vän och "gamla vapen-dragare" sedan snart 30 år..:)


Vi har delat det mesta i livet... av både glädje och sorg.. och han har nästan alltid kallat mig för "tant"! Men nu har HanseMan själv blivit "gubbe" idag.. åren går fort nu, så jag kan bara säga....


Varmt GRATTIS på 50-årsdagen och välkommen på den här sidan "döhalvan"!


Hoppas du får en riktigt härlig födelsedag med tillhörande "yrsel"..haha!


Kram från Tanten med Pälsbollarna!

2 kommentarer:

Havfruen sa...

Grattis til Gubben din herfra å!! På selveste Valentinsdagen ;-) Svigersønnen min har også bursdag i dag.
Kos dere masse ikveld!!!!
Forresten godt skrevet at Gubben er din venn/uvenn..ja slik er det bare!
Klem fra Major&Mossan

PiLi sa...

Mossan!
Mannen är icke min gubbe! Jag har ingen..:) Är singel sedan 6 år!
Men han är min bästa/värsta manliga vän och arbetskamrat.. Vi har känt varandra sedan 1980!
Han har fru och tre barn och jag har en x-man och tre barn..haha!
Hälsa svigersönnen..:)
Klem fra PiLi & Apsarna!